Hæft ender med det samme - super når man vil lave vilde striber


Jeg er vild med stribede tørklæder, men havde opgivet at lave nogle, da jeg tænkte du kommer aldrig igennem at hæfte alle de ender. Så var jeg  på kursus hos Anette Frølund, og nu er min verden en anden, jeg er gået igang med at strikke vilde striber.
.



Jeg har lavet en lille video der viser teknikken. Den er i Windows Media player format og kan nok ikke ses på iPad beklager.






Det tager selvfølgelig tid at strikke på denne måde, men man kan bruge tiden til at planlægge næste farve!!!, så er det en god ide at skifte side en gang imellem, da det vil blive lidt tykkere der hvor garnet strikkes i. 

Så må jeg tilstå jeg bruger garnholder fra en 6 trådet farveskifter det gør det nemmere at skifte farve.




Kommentarer

Kattekonen sagde…
Tak for en fin video den skal jeg huske. Hilsen Marianne
Kludemutter sagde…
Hej Vibe
Mange tak for den fine video ;)
Det skal prøves.

Populære opslag