Valkede tøfler


Så har jeg forsøg mig med at strikke tøfler, jeg har fundet en model ved DROPS som jeg har skrevet om til maskine, sokken kunne strikkes i et stykke , jeg har så valg at dele den i to og lave en sammenstrikket kant, det giver mulighed for at lave flere farver på sokken på en nem måde.
De er hurtigt strikkede, men det med at valke i maskine,  så de kommer til at passe, der er jeg ikke nået til endnu, det kommer nok til at koste noget garn og nogle maskinvask  før jeg knækker den.









Kommentarer

Bente T sagde…
Det er en god ide med dine tøfler.
Kender du det forum der hedder http://maskinstrikning.dk
Vi er nok mange der gerne vil høste af dine guldkorn og så kan du måske også høste nogle. :-)
Hilsen Bente T
Gitte sagde…
Hvis de er for store kunne du måske styre den sidste del af filtning i tørretumbler, så er det nemmere at se om de skal filtes mere, flotte er de uanset

Populære opslag